-Πως αλλάζω ώρα/ημερομηνία στο πληκτρολόγιο (σειρά SP);
1. Πατήστε το [TBL].
2. Πατήστε το [8].
3. Εισάγετε την ώρα, χρησιμοποιώντας 24ωρη μορφή
4. Εισάγετε το έτος (4 ψηφία).
5. Εισάγετε τον μήνα (2 ψηφία).
6. Εισάγετε την ημέρα (2 ψηφία).
7.Πατήστε [Clear] για έξοδο.
-Πως αλλάζω ώρα/ημερομηνία στο πληκτρολόγιο (σειρά EVO);
1. Πατήστε το πλήκτρο [TRBL].
2. Πατήστε το πλήκτρο [8].
Η ώρα και ημερομηνία εμφανίζονται δίπλα στο “Time/date clock”.
3. Tοποθετήστε τον κέρσορα κάτω από το νούμερο που θέλετε να αλλαχθεί (χρησιμοποιώντας το πάνω κουμπί) και βάλτε την ώρα και τα λεπτά
σε 24ωρη μορφή.
4. Για να αλλάξετε την ημερομηνία, τοποθετείτε τον κέρσορα κάτω από το νούμερο που θέλετε να αλλαχθεί και βάλτε τη σωστή ημερομηνία σύμφωνα με το έτος/μήνα/ημέρα.
5. Πατήστε το [ENTER]
-Πως αλλάζω κωδικό (σειρά SP);
1. Πατήστε το [ ⏻ ].
2. Εισάγετε τον κωδικό σας.
3. Πληκτρολογήστε διψήφια θέση κωδικού (από 01 έως 32).
4. Εισάγετε τον νέο κωδικό.
5. Εισάγετε ξανά τον νέο κωδικό (για επιβεβαίωση).
6. Πατήστε [Enter]
7. Πατήστε ξανά [Enter]
8. Πατήστε [Clear] για έξοδο.
-Πως αλλάζω κωδικό (σειρά EVO);
1. Εισάγετε τον κωδικό σας.
2. Πατήστε το πλήκτρο [0].
3. Πατήστε το πλήκτρο [ACC].
4. Πληκτρολογήστε διψήφια θέση κωδικού (από 01 έως 96).
5. Εισάγετε τον νέο κωδικό.
6. Εισάγετε ξανά τον νέο κωδικό (για επιβεβαίωση).
7. Πατήστε [Enter]
8. Πατήστε ξανά [Enter]
9. Πατήστε [Clear] για έξοδο.
-Έχει ανάψει το [TBL], τι σημαίνει;
To [TBL] προκύπτει από το TROUBLE και σημαίνει πως ο συναγερμός αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. Τα συχνότερα προβλήματα είναι η απώλεια ώρας (trouble 8), η χαμηλή μπαταρία (trouble 2-1) και το πρόβλημα επικοινωνίας (trouble 4).
-Έχει ανάψει το [MEM], τι σημαίνει;
To [MEM] προκύπτει από το MEMORY και σημαίνει πως ο συναγερμός κατά την τελευταία όπλιση εντόπισε παραβίαση. Πατήστε το [ΜΕΜ] και το πληκτρολόγιο θα σας πληροφορήσει ποιες ζώνες παραβιάστηκαν. Ύστερα πατήστε ξανά [MEM] ή [CLEAR] για έξοδο.
-Ποια εφαρμογή κατεβάζω για να ελέγχω τον συναγερμό από το κινητό;
Εξαρτάται από την μονάδα επικοινωνίας του συναγερμού. Αν έχετε την IP150 θα χρειαστείτε την εφαρμογή Insite Gold. Αν έχετε μονάδα της Trikdis θα χρειαστείτε την εφαρμογή Protegus. Η εταιρία μας έχει ενεργές εγκαταστάσεις και με τις δύο μονάδες. Αν δεν έχετε μονάδα επικοινωνίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να αναλάβουμε την αναβάθμιση του συναγερμού σας.
-Σταμάτησε να κάνει BEEP-BEEP ο συναγερμός όταν βγαίνω από το σπίτι.
Ο συναγερμός σας έχει μπει κατά λάθος σε silent mode. Κρατήστε πατημένο το [Clear] για 3 δευτερόλεπτα και θα επιστρέψει σε normal mode.
-Κάθε πότε χρειάζονται αντικατάσταση οι μπαταρίες;
Όταν ο πίνακας κρίνει πως η μπαταρία πλησιάζει στο όριο ζωής της θα ενημερώσει τον χρήστη μέσω του [TBL]. Από την στιγμή που θα ανάψει το Trouble 2-1 (χαμηλή μπαταρία) έχετε ένα περιθώριο περίπου 2 μηνών ώστε να αντικατασταθούν οι μπαταριές. Επειδή οι μπαταρίες των σειρήνων δεν παρακολουθούνται, καλό είναι να αντικαθίστανται μαζί με την μπαταρία του πίνακα. Κατά προσέγγιση, οι μπαταρίες θέλουν αντικατάσταση κάθε 1,5-2 χρόνια. Αυτό βέβαια προϋποθέτει την χρήση καινούργιων, επώνυμων και αξιόπιστων μπαταριών.
-Έχω ήδη συναγερμό αλλά χρειάζεται συντήρηση. Μπορείτε να το αναλάβετε;
Η επιχείρηση μας έχει επιλέξει να εξειδικευτεί πάνω στα συστήματα της Paradox και της Ajax ώστε να παρέχει κορυφαίες υπηρεσίες στους πελάτες της. Δεν αναλαμβάνουμε οποιοδήποτε σύστημα προσδιορίζεται ως συναγερμός. Αν ωστόσο έχετε Paradox ή Ajax θα χαρούμε να αναλάβουμε την υποστήριξη του. Αν πάλι δεν έχετε, θα χαρούμε να συζητήσουμε την αντικατάσταση του με ένα αξιόπιστο σύστημα.