Θα ακούσετε από πολλούς πως η τηλεφωνία έχει αλλάξει. Πόσοι ξέρουν αλήθεια τι άλλαξε; Πώς επηρεάζουν εσάς οι αλλαγές και πώς μπορείτε να τις εκμεταλλευτείτε;
Η Extreme Solutions γνωρίζει. Εσείς δε χρειάζεται να αλλάξετε συνήθειες. Η τηλεφωνία έγινε απλούστερη, πιο εύχρηστη, άμεση, αλλά και ποιοτικότερη.
Το εταιρικό τηλεφωνικό κέντρο είναι εργαλείο. Η τηλεφωνία είναι η βιτρίνα σας, η πρώτη σας επαφή, η πρώτη εντύπωση. Κερδίστε την.
Είτε πρόκειται για επιχείρηση δύο ατόμων είτε χιλίων, το τηλεφωνικό κέντρο προσφέρει πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεστε. Βασική προϋπόθεση αποτελεί το να είναι επεκτάσιμο, πλήρως παραμετροποιήσιμο και εύχρηστο. Η σωστή δρομολόγηση των εισερχόμενων κλήσεων στο κατάλληλο τμήμα, η προαπάντηση που συστήνει την επιχείρησή σας,το Voice Mail που επιτρέπει σε κάθε πελάτη να αφήσει το μήνυμά του όποια ώρα κι αν καλέσει, είναι τα απολύτως απαραίτητα.
Εξυπηρετήστε άμεσα, υπεύθυνα, ευχάριστα και με κύρος.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, απορία ή πληροφορία, θα μας βρείτε στο τηλέφωνο επικοινωνίας, στο e-mail ή κατευθείαν στο γραφείο μας τις ώρες λειτουργίας.
Οι πελάτες μας γνωρίζουν τα τηλέφωνα υποστήριξης και απολαμβάνουν 24ωρη υποστήριξη, κάθε ημέρα της εβδομάδας.